miercuri, 15 august 2007

Perusii mei

Am avut doi perusi: primul a fost MILO,verde cu galben, dungi negre si albastru la coada, care a murit pe 8 iunie 2007, a doua a fost Maya, toata alba, care a fost partenera lui MILO timp de cateva luni.Stiind ca daca unul dintre parteneri moare, celalalt este si el in pericol de moarte din cauza singuratatii, i-am mai adus MAYEY doi companioni :PACO, albastru cu alb , mov si negru la gat si cu un intens albastru la coada si COCO, un perus tare simpatic.Oriunde are PACO albastru, el are mov, si oriunde are PACO mov, el are albastru.La coada are un mov intens.Nu prea se inteleg cu MAYA, dar convietuiesc si cred, deci, ca se inteleg cat de cat.Totusi cred ca COCO este fata pentru ca i-am vazut pe el si pe PACO giugiulindu-se.Nu cred totusi ca baieteii se ciugulesc intre ei nu???Si un alt argument este ca MAYA, la inceput, se comporta rau cu amandoi , mai ales cu COCO.Cine stie, poate ca PACO si cu COCO vor face pui intr-o zi.
L-am iubit foarte mult pe MILO, primul meu animal de casa.A mai fost bolnav o data si l-am tratat.Statea intr-o parte,gata sa cada in orice clipa.Seara aceea a fost groaznica,am adormit in lacrimi.Groaznica precum si altele ,dar pana la urma l-am facut bine.Aceasta intamplare m-a facut sa il iubesc asa de tare,si eu si mama.M-a legat de el si l-am iubit mai tare decat oricine.Si acum mai am momente in care ma apuca melancolia si plang in baie sau in dormitor.Deocamdata nu pot uita aceasta tragedie.Am incercat sa iau totul intr-un mod pozitiv,si a fost mai bine.La un timp dupa acestea, cand eu eram la scoala, mama l-a gasit cu capul in noua cadita de apa pe care i-o cumparasem cu o zi inainte.Era mort,fara suflare,inghetat.Am vrut sa il ingrop la umbra unui copac,dar nu aveam putere....asa ca a avut un sfarsit tragic aruncat impreuna cu cadita la ghena.Ma doare sufletul cand ma gandesc, dar acum sunt fericita ca si-a gasit locul printre alti perusi in rai, si sunt si mai fericita ca am 3 perusi care se pot bucura de viata.NU IL VOI UITA NICIODATA PE MILO!!!

Niciun comentariu: